Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone.

Z jakiego powodu warto zlecić prowadzenie fanpage’a?

Coraz to pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega ogromne możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większość korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby entuzjastów internetu, są również miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny artykułów.

Internauci tworzą specyficzne kluby jednoczące wielbicieli, zapaleńców wyznaczonych artykułów, usług, przedsięwzięć – sprawdź prowadzenie facebooka. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 fanów. Takich fanpage’y jest najwięcej, albowiem ponad 60 tysięcy. Dla celów reklamowych, im większy fanpage, tym poprawniejsze dotarcie z reklamą. Kilka polskich profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy entuzjastów, co pokazuje jak kolosalny jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość fanów, hobbystów danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Dobre artykuły będą zrzeszały gigantyczną ilość wielbicieli, jest to nieuniknione. Entuzjaści odszukali swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak w rzeczywistości, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY