Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Rodzinny wyjazd kamperem – odpoczynek w lokalnych górach

Po kłopotliwym czasie nauki na jednym z najtrudniejszych kierunków studiów postanowiłam wyjechać w czasie wakacji na zasłużony odpoczynek. Kapitał nie pozwoliły mi na wybór wycieczki zagranicznej, poza tym zawsze wolałam naszą śliczną Polskę. Skoro wczasy oraz lato zdecydowałam się na polskie morze.

Jedni sugerują, że jest to miejsce już przereklamowane, ale ja zawsze wracam tam z kolosalnym sentymentem – szczególnie, że dzisiaj mamy możliwości przyczepa kempingowa. Pojechałam tam razem ze swoim chłopakiem. Stale w czasie takich wyjazdów pragniemy się czegoś dowiedzieć i zaznajomić wiele ciekawych miejsc.

Mamy w sobie coś z antropologów widocznie. Z tego powodu wybraliśmy, prawdopodobnie dziś dosyć popularną, gminę Rewal. Mieliśmy spis najciekawszych miejsc, jakie powinniśmy zwiedzić. Po przyjeździe pierwszy dzień odpoczywaliśmy na plaży. To nasza idealna tradycja. Drugi dzień to ten czas, kiedy z zapałem wyruszamy w teren. Na pierwszy plan postanowiliśmy ujrzeć słynną latarnię morską w Niechorzu. Kiedy tak właściwie weszliśmy na sam szczyt nie mogliśmy przestać podziwiać widoków! Ładne miejsce oraz pociągająca okolica.